Goede vangsten tijdens de ‘Junior/Senior koppelwedstrijd’

Zondag, 30 augustus 2015

Om 8 uur ‘s morgens stonden 4 koppels klaar om er een mooie visdag van te maken. Na de loting vertrokken de koppels naar de stekken, waarna er voldoende tijd was om alle spullen rustig op te bouwen. Tegen 08.45 waren alle koppels klaar met het opbouwen, en kon de wedstrijd beginnen.

Het waren vader en zoon Keizers die voortvarend uit de startblokken kwamen, al snel verdwenen de eerste vissen in hun leefnet. De andere koppels volgden ook niet veel later. Tegen 09.15 uur trok een onweersbui over met veel regen. De wedstrijdcommissie heeft meteen besloten om de wedstrijd even stil te leggen.

Na een onderbreking van 20 minuten kon er weer gevist worden. Het koppel Robin en Mick Roetenberg ving net als vader en zoon Keizers de een na de andere vis. Een mooie strijd tussen deze twee koppels. Het verschil werd halverwege de wedstrijd gemaakt. Robin Roetenberg wist een grote baars te vangen, en niet veel later verspeelde hij nog een mooie karper.

Het weer was ondertussen ook flink opgeklaard, en de temperatuur schoot al snel omhoog. Na het eindsignaal werd er gewogen, al snel werd duidelijk wie dit jaar de winnaar was. Alle koppels hadden prijs.

Iedereen bedankt voor de gezellige wedstrijd, en graag tot volgend jaar!!

De wedstrijdcommissie

Uitslag:

1.Mick en Robin Roetenberg.        2950 gram.
2.Mitch en Paul Keizers.                 2060 gram.
3.Rouwenhorst                                 800 gram.
4.Van der Weiden                            480 gram.