*** H.S.V. Haaksbergen door in het Clubkampioenschap!!***

Zaterdag, 2 juli 2016

Goed nieuws voor de (wedstrijd)vissers van H.S.V. Haaksbergen. De eerste wedstrijd om het clubkampioenschap tegen Vios Enschede werd helaas verloren. Dit zou betekenen dat wij (H.S.V. Haaksbergen) niet mee konden vissen aan de twee ronde. Omdat er in de tweede ronde een oneven aantal verenigingen tegen elkaar zouden vissen (winnaars van de eerste wedstrijd), is er besloten om de beste verliezende vereniging mee te laten vissen. Dit is dus H.S.V. Haaksbergen!

De tweede wedstrijd zal vervist worden tegen H.S.V. Vislust Almelo.

Wanneer: Zondag 10 juli 2015.

Wedstrijdwater: Twentekanaal Lochem. (hetzelfde stuk waar de Seniorencompetitiewedstrijd ook vervist is)

Aanvang loting: 07.45 uur, aan het water.

Vissen van 09.00 uur tot 13.00 uur.

Deelname: Gratis!!

Beknopt reglement:

-1 hengel per persoon.
-Vrije hengelkeus.
-De gevangen vis dient bewaard te worden in een ruim leefnet.
-Aas is vrij.
- Het in bezit hebben van ondermaatse vis is verboden.
-Alle vis telt behalve: Snoek, Snoekbaars en Aal.
-Indien het reglement niet voorziet, beslist de wedstrijdcommissie van de thuisvissende partij.
-Deelname geschied op eigen risico.

Opgave: Hengelsport Hennie Kruidenier Haaksbergen.

Wij als H.S.V. Haaksbergen willen ervoor zorgen dat deze ‘tweede kans’ optimaal benut wordt. Dit zal echter alleen lukken als wij voldoende vissers bij elkaar kunnen krijgen. Wij zouden het zeer op prijs stellen als u zondag 10 juli mee zou vissen!! Graag tot dan!!

Wedstrijdcommissie H.S.V. Haaksbergen