Ledenwedstrijd 2016, goed weer en goede vangsten.

Zondag, 16 oktober 2016

Vandaag is voor de 3e keer de jaarlijkse ledenwedstrijd gevist. Er werd gevist aan het ‘Twentekanaal Lonnekerbrug’, tegenover het stadion van Fc Twente.

Na het beginsignaal werden al snel de eerste vissen gevangen. Verschillende deelnemers wisten zelfs al 1 of meerdere voorns te vangen. Op de lage nummers was minder vis aanwezig dan op de hoge nummers. Op nummer 6 ving A. van de Veen geen voorns, hierdoor ging hij gericht op donderpad vissen. Dit resulteerde in 1740 gram vis, en een 5e plek.

De voorn bleek wel goed aanwezig op steknummer 14, hier wist R. Wilderink 1790 gram te vangen. Dit is was genoeg voor de 4 plaats. Vissend op steknummer 11 wist C. Heiart enkele mooie voorns te vangen in de eerste uren van de wedstrijd. Deze vissen wogen samen 1820 gram, goed voor een 3e plek.

De jongste deelnemer M. ter Horst wist maarliefst 2350 gram voorn te vangen, dit is een hele knappe prestatie gezien het deelnemersveld van 24 vissers. Helaas voor hem bleek dit net niet genoeg voor de winst.

W. Blom wist 50 gram meer te vangen, wat ervoor zorgde dat de overwinning naar hem ging.

De vangsten waren goed te noemen. Alle deelnemers hadden na afloop van de wedstrijd een mooie vleesprijs.

Afgelopen zaterdag heeft H.S.V. Haaksbergen deelgenomen aan de finale van het Clubkampioenschap. Hier wisten de 20 deelnemers een 3e plaats te behalen. Zodra de totaaluitslag binnen is zal er een verslag over deze wedstrijd verschijnen.

De wedstrijdcommissie H.S.V Haaksbergen