Clubkampioenschap 2017!!

Woensdag, 29 maart 2017

Na het succes van vorig jaar, vist H.S.V. Haaksbergen ook dit jaar weer mee om het clubkampioenschap. De eerste wedstrijd zal gevist worden tegen H.S.V. Goor.

Deze wedstrijd zal vervist worden tijdens de 1e seniorencompetitie wedstrijd van H.S.V. Haaksbergen. De twee verschillende wedstrijden worden dus vervist in 1 wedstrijd! Dit houd in dat de vissers van H.S.V. Goor tussen de deelnemers van de seniorencompetitie zullen vissen. Deelnemers van de seniorencompetitie kunnen vrijwillig kiezen om mee te doen met het klassement voor het clubkampioenschap. Er is ook de mogelijkheid om alleen mee te vissen voor het clubkampioenschap.

Twee verschillende wedstijden in 1 wedstrijd betekend natuurlijk ook 2 verschillende uitslagen. De uitslag van het clubkampioenschap zal worden opgemaakt volgens de geldende regels. De uitslag van de seniorencompetitie zal worden opgemaakt zonder de vissers van H.S.V. Goor, en de vissers die niet met de competitie mee vissen.

Water: Twentekanaal Almen.
Vissen: 08:00 uur tot 12:00.
Loting: 06:30 uur.

Er zijn echter wel enkele aanvullingen op het reglement tijdens deze wedstrijd. Deze ‘extra’ regels zijn alleen tijdens deze wedstrijd van toepassing!
-Gebruik katapult verboden.
-Vers de Vase (muggenlarven) verboden.
-Paling, snoek en snoekbaars tellen niet mee.

Wedstrijdcommissie H.S.V. Haaksbergen