G.H.V Goor wint van H.S.V. Haaksbergen!

Maandag, 10 april 2017

Zondag 9 april is de eerste ronde van het clubkampioenschap vervist. Tijdens deze eerste ronde was GHV Goor de tegenstander. Deze wedstrijd viel samen met de eerste competitiewedstrijd.

Tegen half 7 waren de meeste deelnemers van H.S.V. Haaksbergen aanwezig. Het deelnemersaantal bedroeg maar liefst 32 vissers, waarvan er 25 ook mee visten voor het Clubkampioenschap. GHV Goor verscheen met 14 vissers aan de start. Er visten totaal 46 vissers mee.

De visserij aan het Twentekanaal Lochem was ronduit moeilijk te noemen. De meeste vissers moesten het doen met enkele grondels of baarsjes. Echter waren er ook vissers die wel wisten hoe er onder deze omstandigheden gevist diende te worden. Zo wist J. Brouwer (GHV Goor) het hoogste totaalgewicht te vangen, maarliefst 10.300 gram!! Zijn ploeggenoot J. Keuzing wist 4440 gram te vangen, het op een na hoogste gewicht. W. Blom ving 3580 gram, en wist zo beslag te leggen op de 3e plaats in het totaalklassement.

Na de wedstrijd kon de balans worden opgemaakt. Uit enkele rekensommen is gebleken dat GHV Goor de terechte winnaar is, met 31 wedstrijdpunten. H.S.V. Haaksbergen wist 24 wedstrijdpunten bij elkaar te vissen.

De uitslag van de eerste competitiewedstrijd is te vinden op www.hsvhaaksbergen.nl

H.S.V. Haaksbergen feliciteert GHV Goor met de knappe prestatie, en wenst de vissers veel succes in de komende rondes!!

Wedstrijdcommissie H.S.V. Haaksbergen.