Vissers H.S.V. Haaksbergen doen goede zaken tijdens het NOK!!

Dinsdag, 11 april 2017

Afgelopen zaterdag is het NOK (Noord Oostelijk Kampioenschap) aan het Beukerskanaal te Steenwijk vervist. Tijdens deze wedstrijd is H.S.V. Haaksbergen vertegenwoordigd door maar liefst 12 vissers.

De visserij aan het Beukerskanaal was goed te noemen. Ondanks het grote deelnemers aantal van 214 vissers, werd er op sommige plekken behoorlijk vis gevangen. De vangsten bestonden veelal uit voorn, brasem, bliek, kolblij en pos.

De ‘beste’ visser van H.S.V. Haaksbergen was H. Voerman. Vissend in het D-vak wist hij twee grote brasems met de match te vangen, samen met de overige vissen bleek dit genoeg voor 5040 gram. Met dit gewicht wis hij beslag te leggen op de 2e plaats in zijn vak. Zijn zoon, T. Voerman deed bijna hetzelfde kunstje in het C-vak. Hij viste 4080 gram vis bij elkaar, goed voor een 3e plaats in het C-vak.

Dhr. C. Heiart deed ook goed mee in het C-vak. Hij ving 3900 gram, goed voor een 5e plek in zijn vak. R. Roetenberg wist in het D-vak beslag te leggen op de 5e plaats, met precies 4000 gram vis.

Het was een geslaagde visdag voor de vissers van H.S.V. Haaksbergen!

Voor de overige uitslagen van de vissers kunt u kijken op de site van Sportvisserij Oost-Nederland.