De Berkel geeft niet thuis.

Zondag, 21 mei 2017

Vanmorgen stonden omstreeks 07:00 uur 28 vissers klaar voor de loting. Na het loten konden alle vissers vertrekken richting het gelootte steknummer, voor sommige vissers een aardig stukje lopen.

De omstandigheden waren ronduit prachtig te noemen, prima visweer. Helaas was er zeer weinig vis te bekennen. Over het verloop van de wedstrijd kunnen we dan ook kort zijn, van de 28 deelnemers wisten slechts 6 deelnemers vis te vangen.

In het A-vak hadden 5 vissers vis. De jongste visser, M. ter Horst, wist een mooie ruisvoorn te vangen. Deze vis woog 120 gram, en was ruim voldoende voor de dagwinst. 2e In het A-vak was Dhr. C. Heiart met 105 gram aan vis. De 3e plek was voor Dhr. M. Wensker met 55 gram.

In het B-vak wist alleen Dhr. B. Wigman vis te vangen. Zijn baars woog 30 gram. De overige deelnemers in het B-vak wisten geen vis te vangen.

Het C-vak was nog slechter, hier kon niemand een vis vangen.

Helaas heeft het zo moeten zijn, een wedstrijd om snel te vergeten..

De wedstrijdcommissie H.S.V. Haaksbergen