H.S.V. Haaksbergen door naar rayonfinale!!

Zondag, 23 juli 2017

Vanmorgen omstreeks 07:00 uur, was het zover. De wedstrijd H.S.V. Haaksbergen – Vislust Almelo. Namens H.S.V. Haaksbergen verschenen 22 vissers aan de start. Het aantal vissers voor Vislust Almelo bedroeg 16.

Na de loting vertrokken de deelnemers vol verwachting naar hun steknummer. Na het startsignaal werd al snel duidelijk dat het geen gemakkelijke wedstrijd zou worden.
De meeste deelnemers wisten wel enkele donderpadden te vangen, maar ook deze soort was niet in grote getale aanwezig. Gelukkig werden er ook andere vissen gevangen. Zo wast het Dhr. W. Blom die na een uur vissen een brasem ving.
Op de eindplek zat Dhr. T. Voerman. Door af te wisselen tussen twee voerplekken wist hij enkele mooie vissen te vangen. Bij de overige vissers was er niet veel actie te bespeuren. Behalve bij Jeugdlid M. ter Horst, hij ving het laatste half uur nog een halfwas en enkele baarzen.

Na de weging werd duidelijk dat H.S.V. Haaksbergen de winnaar was, met 37 punten.

De beste 5 vissers per vereniging;

Wedstrijdcommissie H.S.V. Haaksbergen