Wedstrijdprogramma 2018 senioren

Woensdag, 13 december 2017

Het wedstrijdprogramma van HSV Haaksbergen is weer bekend. Een mooie variatie van diverse wateren moeten weer zorgen voor een spannende competitie wordt. Net zoals vorig jaar toen op de laatste wedstrijd nog 4 deelnemers kampioen konden worden.

Programma 2018.
8 april Twentekanaal Lochem Crosbaan
27 mei Gammavijver en Retentievijver Haaksbergen
10 Juni Twentekanaal Lonnekerbrug Enschede
26 augustus Berkel Lochemseweg Borculo
9 September Gammavijver en Retentievijver Haaksbergen
7 oktober Twentekanaal Hengelo zwaaikom Waarbeek -loopbrug
Loten 7.00 uur.
Vissen van 8.00 tot 12.00.
14 oktober Ledenwedstrijd Twentekanaal Lochem Crosbaan
Loten 8.00
Vissen van 9.00 tot 14.00.
Om mee te doen met deze wedstrijden kun je opgeven via webmaster@hsvhaaksbergen.nl of bij Hengelsport Hennie Kruidenier.