Leden HSV HAAKSBERGEN opgelet!!!!

Zondag, 13 mei 2018

Op zondag 3 juni vist HSV Haaksbergen de clubkampioenschap wedstrijd tegen HSV de Rietvoorn uit Holten.

Het kan belangrijk zijn om zoveel mogelijk deelnemers te hebben. Maximaal 25 deelnemers kunnen er mee doen met deze wedstrijd. Bij meer dan 25 deelnemers geld stand van de competitie van 2017.
Iedereen moet zich bij elke wedstrijd van het Clubkampioenschap opnieuw opgeven. Dat kan wanneer de datum bekend is.

Wedstrijdinformatie
Wanneer: Zondag 3 juni.
Waar: Twentekanaal Lonnekerbrug. ( Lonnekerbrug - Loopbrug)
Samenkomst: 6.45.
Begin wedstrijd 08:00 uur.
Einde wedstrijd 12:00 uur.
Deelname: Gratis!!

Opgave: Hengelsport Hennie Kruidenier, Haaksbergen. 053-5723679

Wij als HSV Haaksbergen willen ervoor zorgen dat de wedstrijd een groot succes wordt. Dit zal echter alleen lukken als wij voldoende vissers bij elkaar krijgen.

Wedstrijdcommissie & bestuur HSV Haaksbergen.