Welkom

De hengelsportvereniging Haaksbergen is opgericht op 11 mei 1948.

Het ledenaantal is circa 1700. Daarmee één van de grootste verenigingen in ledenaantal in Haaksbergen.
De HSV Haaksbergen is aangesloten bij
leesverder

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Michael ter Horst winnaar 1e competitiewedstrijd HSV Haaksbergen.

Apr 2024

Gisteren werd de 1e competitiewedstrijd van HSV Haaksbergen gevist. 36 deelnemers hadden zich opgegeven en met dit deelnemersveld gaat het een mooie competitie worden.

Wij zoeken een Sportparkmanger!

Dec 2023

Aan de rand van Haaksbergen ligt het sport en recreatiepark Groot Scholtenhagen. Het park biedt natuur, sportverenigingen, kinderboerderij, horeca en campings. Er ligt zelfs een heuse bootcamproute. Vanuit het dorp is het park goed op loop- en fietsafstand bereikbaar. Het Lankheterbos met zijn mooie wandelroutes en mountainbike routes ligt bijna direct achter het park Scholtenhagen. Het park bestaat uit een breed aanbod van sportverenigingen die de volgende sporten aanbieden: voetbal, tennis en padel, hockey, golf, schutterij, schaats en skeeler club, vissen, zwemmen en atletiek. De sportverenigingen hebben gezamenlijk besloten om de samenwerking hechter te maken, uit de verbinding voordelen te behalen en gezamenlijk deelname vanuit de inwoners van Haaksbergen te bevorderen en te stimuleren.

Stijn Kersten Winnaar Senioren

Nov 2023

Stijn Kersten heeft de Competitie Senioren overtuigend gewonnen door 4x een 1e plaats te behalen. Gunter Ter Horst kon het hem de laatste wedstrijd nog moeilijk maken maar dan moesten ook alle puzzelstukjes in elkaar vallen. Maar door weer ijzersterk een 1e plaats te vissen werd Stijn kampioen van HSV Haaksbergen. De 3e plaats was voor Theo Bruning. Alle deelnemers gefeliciteerd.

SUCCESVOLLE OPRUIMDAG!!

Nov 2023

SUCCESVOLLE OPRUIMDAG!! Afgelopen zaterdag hebben diverse leden van HSV Haaksbergen de vijvers aan de Veldzichtweg, Gamma en de Scholtenhagenvijver onderhand genomen en het zwerfvuil in en langs het water opgeruimd. Op sommige plekken waar je moeilijk bij kon komen zijn ze zelfs met een waadpak te water gegaan. Na een aantal uren waren de vijvers weer allemaal keurig opgeruimd en schoon achter gelaten. Vrijwilligers enorm bedankt voor jullie inzet. De eerst volgende opruimdag zal in het voorjaar gehouden worden.

Welkom

De hengelsportvereniging Haaksbergen is opgericht op 11 mei 1948.

De HSV Haaksbergen is aangesloten bij
leesverder