Laatste wedstrijd van de competitie gewonnen door Paul Keizers.

Dinsdag, 3 oktober 2017

De laatste wedstrijd van de competitie werdt gevist aan het Twentekanaal bij Enschede. Het was een spannende wedstrijd omdat er nog 4 deelnemers kampioen konden worden.

Vooraf zag het er niet best uit. Geen vis was te bekennen bovenin het water.
Toch vier het achteraf nog mee. Het kon beter maar her en der werden er mooie voorns gevangen.
Paul Keizers ving 2 kapitale voorns, een brasem en een aantal kleinere voorns en wist vandaag te winnen met 4385 gram. In hetzelfde vak A wist Rieks Loves 2960 gram te vangen en werdt hiermee 2e.
Vak B was beduidend slechter. Dit vak wist Joram Brehen te winnen met 770 gram. Kanshebber Thomas Walkenfort werdt 2e met 550 gram.
Vak C was al weer beter. Op de eindplek ving Harry Voerman 2540 gram en deze vangst bestond alleen uit mooie voorns. 2e in Vak C werdt Jan ten Voorde. Jan had 1 grote brasem en enkele kleine vissen en had 2350 gram op de weegschaal staan.
De uitslagen worden uitgerekend en nagecheckt en binnenkort zal bekend worden wie deze spannende competitie gewonnen heeft.