Op naar het NK

Zondag, 20 mei 2018

HSV Haaksbergen Team 1 pakt de 2e plaats tijdens de Selectiewedstrijd Dobbervissen voor teams.

Timmy Voerman, Joram Brehen, Willy Blom, Harry Voerman en René Brehen kunnen door deze mooie prestatie zich nu op maken voor het NK dat gevist wordt in Vries.

Het Evezet Trabucco Fishing Team won de Selectiewedstrijd met een totaalgewicht van 19.050 gram vis en mag zich daarmee eveneens Federatief Kampioen noemen.

HSV Haaksbergen ving 13.260 gram vis en met 9.470 gram vis, is de derde podiumplaats voor HSV V.I.O.S Enschede.

Allemaal gefeliciteerd en succes tijdens het NK.