TIM VOERMAN Federatief Kampioen Senioren 2018

Zondag, 3 juni 2018

Wederom topprestaties van onze leden tijdens de Selectiewedstrijd voor het NK.

Deze werd op 2 juni gevist aan het Beukerskanaal bij Steenwijk.

Federatief Kampioen in de categorie senioren is geworden Tim Voerman met 6.260 gram vis.
Owen Poulssen (HSV Zwartewaterland) werd 2e met 4.710 gram vis en de 3e plek was voor Berjan Bruggink (HSV de Dobber Hardenberg), die 3.330 gram vis wist te vangen.

Federatief Kampioen in de categorie 55+ is geworden Jaap Bijleveld (Visserijvereniging De Hengelsport Zwolle) met 6.140 gram vis. De 2e plek was voor Willy Blom (HSV Haaksbergen) met 3.570 gram vis en op nummer 3 eindigde Jan Galgenbelt (HSV Haaksbergen) met 2.230 gram vis.

Deelnemers gefeliciteerd en veel succes op het NK.