Michael Funk slaat toe met ruim 17 kg

Zondag, 10 juni 2018

Vandaag is de 3e wedstrijd gevist aan het Twentekanaal in Enschede

Zoals het vaker voorkomt zijn de eerste plaatsen vaak de betere stekken. Ditmaal hebben Michael Funk en Gunter ter Horst deze stekken ook waargemaakt. Met ruim 17 kg won Michael de wedstrijd op steknr. 2. Gunter ter Horst wist nog ruim 10 kg te vangen werd 2e en kon ook tevreden naar huis.
Vak B was het moeizamer maar niet minder spannend. Tussen de nr 1 en nr 3 zat 300 gram. Patrick Kockmann won Vak B met 3865 gram. In Vak C was het Bennie Scharenborg die de 1e plaats op zijn naam kon schrijven. Bennie ving o.a. 2 brasems en had 3330 gram.
Het blijft nog ontzettend spannend in de top van het klassement. Het kan nog alle kanten op.
De volgende wedstrijd is op 26 augustus aan de Berkel in Borculo.