HSV Haaksbergen wint met overtuiging van Ons Genoegen Nijverdal.

Maandag, 2 juli 2018

Op zondag 1 juli was het zover. De 1e clubkampioenschap wedstrijd tegen Ons Genoegen uit Nijverdal. Er werd gevist aan het Twentekanaal in Lochem bij de Crossbaan. Ons Genoegen Nijverdal had 13 deelnemers en HSV Haaksbergen had 21 deelnemers aan de waterkant. Dit was uiteraard een voordeel voor HSV.

De temperatuur was lekker maar de harde oostenwind die dwars over het kanaal waaide maakte het er niet makkelijker op om een visje te verschalken. Er werden weer vele donderpadden en baarzen gevangen. Maar hier en daar was er nog een uitzondering. Joram Brehen van HSV Haaksbergen wist de wedstrijd te winnen en ving 6270 gram. Joram had een aantal brasems. De 2e plaats was voor Rene ten Have van Ons Genoegen Nijverdal. Rene ving een mooie karper en had een totaalgewicht van 3005 gram.
De 3e plaats was voor Christian Heiart van HSV Haaksbergen. Mede door de vangst van een prachtige winde kon 2130 gram aanbieden.
Ondanks de matige vangst was het toch een gezellige wedstrijd.
Nu moet HSV Haaksbergen de finale vissen tegen VIOS uit Enschede. Plaats en datum is nog niet bekend. Dit wordt dan op onze site of Facebookpagina bekend gemaakt.