Patrick Kockmann Kampioen HSV Haaksbergen 2018

Maandag, 11 februari 2019

Afgelopen donderdag tijdens de jaarvergadering werden de uitslagen bekend gemaakt van de senioren competitie 2018.

Het was een spannende competitie waar in totaal 30 vissers meededen. Dit was een mooi aantal en het geeft ook aan dat het wedstrijdvissen nog in trek is.

De competitie van 2018 werd gewonnen door Patrick Kockmann. Patrick had totaal 7 punten over de beste 4 geviste wedstrijden. 2e werd Willy Blom met het zelfde aantal punten maar met iets minder gewicht.
de 3e plaats werd behaald door Timmy Voerman. Timmy had 8 punten over de 4 beste wedstrijden. Ook Cristian Heiart had 8 punten maar met iets minder gewicht en werd 4e.
Op de 5e plaats was Koen Hulshoff met 9 punten. Een mooie prestatie omdat Koen maar 4 wedstrijden mee gevist had.

De totaaluitslag is te bekijken op

Ook dit jaar hopen wij weer op een mooie opkomst tijdens de wedstrijden. Er is weer een mooi programma opgezet met veel variatie van viswateren.
Let op. Voor dit jaar zijn er 3 wijzigingen aangebracht in het reglement.
  1. De loting is voortaan om 6.45 uur i.p.v 7.00 uur.
  2. Bij aanvang van de wedstrijd mogen de achterste poten van de viskoffer of vlonder de waterlijn niet passeren.
  3. Indien men zich bij 2 wedstrijden niet afmeld heeft wordt er geen rekenschap gehouden met een plek bij de volgende wedstrijd. Je moet je dan opnieuw aanmelden!!