uitslag 5e wedstrijd Berkel Stuw Beekvliet

Zondag, 8 september 2019

Veel kleine vis op de Berkel.

Vandaag is de 5e wedstrijd gevist aan de Berkel bij de Stuw Beekvliet in Borculo.
Het was een prachtige parcours met mooie ruime stekken. Zoals verwacht was door het het kraakheldere water een visserij waar alleen maar kleine voorns en af en toe een baars werden gevangen.
De kop en eindstekken zijn meestal in het voordeel aan de Berkel en ook vandaag was dat het weer het geval. Maar zit je eenmaal op deze stekken dan moet je ze altijd nog wel zien te vangen.
Maar Joram Brehen heeft het netjes gedaan op het eind en wist ruim 3000 gram te vangen en werd 1e in vak C. Martin Bok op A1 ving 1850 gram en werd 1e in Vak A. In vak B werd Jan Bouwhuis 1e met 1315 gram.
Zondag 29 september is de laatste wedstrijd aan het Twentekanaal in Lochem. Dat het een spannende wedstrijd gaat worden is zekers. Er zijn nog 5 deelnemers die strijden om de 1e plaats.
Voor de totaaluitslag van vandaag klik op deze link