uitslag 6e wedstrijd Senioren

Maandag, 30 september 2019

Gisteren is de laatste wedstrijd van de senioren gevist.

Deze werd gevist in Lochem in Vak C.
We hebben 1 buitje gehad van 6.45 tot 13.00 uur. Of te wel kl*te weer. Maar het hele jaar geen paraplu nodig gehad dus we mochten ook niet klagen. Ondanks de slechte weersvoorspellingen waren alle deelnemers aanwezig die zich opgegeven hadden. Een mooi signaal naar de wedstrijdcommissie.
Tijdens deze wedstrijd werden er toch een redelijk aantal blieken en voorns gevangen. Af en toe een enkele baars en donderpad.
In vak A won Tonny Amelink en ving 1965 gram. Willy Blom was met 1710 gram winnaar in vak B. Rene Brehen won vak C met 1200 gram.
Niet de allerbeste vangsten maar deze keer had iedereen wel vis aan te bieden.
De totaaluitslag moet nog bijgewerkt worden maar dat het spannend is geweest dit jaar blijkt wel weer.
Ga naar de site van HSV Haaksbergen voor de totaaluitslag.
Door het slechte weer deze keer geen actuele foto's.