Willy Blom wint de 3e wedstrijd van HSV Haaksbergen.

Maandag, 20 september 2021

Deze werd gevist aan de Scholtenhagenvijver in Haaksbergen.

De koude noord/oosten wind zorgde er waarschijnlijk voor dat de vis niet echt los was. Op een aantal plaatsen werden er voorns gevangen maar je had een karper nodig als bonusvis om hoog te eindigen. Willy Blom wist zelfs 5 karpers te vangen en won de wedstrijd met ruim 15 kg.
In Vak B wist Herman Ruiters 2 karpers te vangen. Helaas sprong er één karper naast het net. Maar met 1 karper wist hij toch in vak B de winnaar te worden.

De laatste wedstrijd wordt gevist aan de Berkel in Borculo. Dit gaat een spannende wedstrijd worden. Er zijn nog een aantal deelnemers die de competitie winnend kunnen afsluiten.