Uitslag ledenwedstrijd 2021

Zondag, 24 oktober 2021

Willy Blom winnaar Ledenwedstrijd 2021

Deze keer werd de ledenwedstrijd gevist aan het Twentekanaal in Lochem ter hoogte van de Intratuin.

Het parcours lag er prachtig bij. De stekken waren allemaal gemaaid en iedereen had er zin in.
Hier dachten de vissen toch anders over. Er werden door de 22 deelnemers een paar voorns gevangen en de overige vangst bestond vooral uit baars en donderpadden.
Willy Blom wist hier het beste mee om te gaan en ving de meeste vis aan de overkant. Met 5490 werd hij overtuigend winnaar van deze leden wedstrijd. Koen Hulshoff ving 3 grote baarzen en behaalde de 2e plaats met 1870 gram.
3e werd Michael ter Horst. Michael ving 1400 gram en zijn vangst bestond voornamelijk ook uit baars.

Na afloop was er de prijsuitreiking en alle deelnemers ontvingen een mooie vleesprijs.

Al met al een geslaagde wedstrijd onder prachtige weersomstandigheden.

Voor de totale uitslag klik hier