Jan Brouwer Winnaar 3e wedstrijd HSV Haaksbergen.

Maandag, 23 mei 2022

Afgelopen zondag werd de 3e wedstrijd gevist aan het Twentekanaal in Lochem in Vak A.

Onder prachtige weersomstandigheden gingen 19 deelnemers om 8.00 uur van weer start. Na een uur vissen werd al duidelijk dat het een zware partij zou worden.
Her en der een werden grote baarzen en brasems gevangen maar de vangst bestond voornamelijk uit donderpadden.
Jan Brouwer wist ook nog 2 grote zeelten te vangen en won de wedstrijd met 6730 gram. In Vak B ving Joram Brehen 3345 gram en won hiermee ruim zijn vak. Gunter ter Horst ving in Vak C 1190 gram en werd winnaar in Vak C.