Sportdag Scholtenhagen 2022

Maandag, 8 augustus 2022

Op zaterdag 27 augustus a.s. is sportpark Scholtenhagen de "sportplace to be". De hele dag kan je bij 9 sportverenigingen de verschillende sporten uitproberen en zo ook bij HSV Haaksbergen. Kom gezellig langs. In overleg met de vereniging bepaal je wanneer dit plaats kan vinden.

Vanaf nu kan jij je inschrijven via www.haaksbergennatuurlijk.nl/sportdagscholtenhagen

Sportdag Scholtenhagen is een initiatief van HSC'21, Voetbalvereniging Haaksbergen (VVH), Tennis Club Haaksbergen (TCH), Haaksbergse Hockey Club Haackey, Haaksbergse Schutterij, Zwemvereniging Scholtenhagen, IJs- en Skeelerclub Haaksbergen (IJSCH), Atletiek Vereniging Haaksbergen (AVH) en Hengelsportvereniging Haaksbergen (HSV). In samenwerking met Stichting Groot Scholtenhagen en Stichting Haaksbergen Promotie.