Paul Keizers Winnaar ledenwedstrijd 2022

Maandag, 8 augustus 2022

Afgelopen zondag werd er onder prachtige weersomstandigheden de ledenwedstrijd georganiseerd.

Deze editie werd er gevist aan het Twentekanaal in Lochem in Vak A.
Er hadden zich 18 deelnemers aangemeld en gingen allemaal vol goede moed om 9.00 van start. Er zat een lichte stroming in het kanaal en het kon niet anders dat er weer eens een mooi netje vol vis gevangen zou worden. Maar al snel bleek dat er weinig witvis vangen werd. Ook de prachtige baarzen die je normaal kunt vangen lieten het vandaag afweten.
Paul Keizers ving zo nu en dan een mooie brasem en had na 5 uur vissen 8 brasems in het net met een gewicht van meer dan 15 kg.
Ook Remco Slot wist 2 mega brasems te vangen en werd 2e met 4700 gram. 3e werd Willy Blom. Willy wist ook nog een prachtige winde te vangen.
De overige vangst van de deelnemers bestond uit een aantal voorns maar voornamelijk baarsjes en donderpadden.
De prijsuitreiking was onder het genot van een hapje en een drankje erg gezellig.
Alle deelnemers wonnen een mooie vleesschaal en konden op de vangst na tevreden naar huis gaan.