3e Wedstrijd HSV Haaksbergen Senioren

Vandaag was de 3e wedstrijd van de senioren. Deze werd sinds lange tijd weer eens gevist aan de Scholtenhagenvijver.
De vangstberichten waren de laatste tijd al goed te noemen op deze vijver. Er werden veel voorns, kleine brasems en karpers gevangen.
Dus alles moest ingezet worden. Ging je gokken op karper of probeerde je een net vol voorns te vangen.
Gunter ter Horst viste met de methodfeeder tegen het eiland aan en ving 9 karpertjes. Met ruim 20 kg. was hij winnaar in vak C. In vak B gokte Joram Brehen ook met de method feeder tegen de fontein. Dit ging hem ook goed af. Joram ving 5 karpers en had bijna 12 kg. Dit was zijn vakwinst in vak B. Paul Keizers had 1 karper en ruim 5 kg voorns en won vak A met 8370 gram.
Het was een mooie wedstrijd met mooie gewichten onder super weersomstandigheden waar ook deze keer iedereen vis had gevangen.

Datum (en tijd) Zondag 23-06-2019 08:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum