Koen Hulshoff winnaar 3e competitiewedstrijd

Zondag, 11 oktober 2020

Koen Hulshoff wint de 3e wedstrijd aan het Twentekanaal in Lochem.

Deze keer moest het aan het Twentekanaal gebeuren in Lochem vak B. Het Twentekanaal laat zich zoals de laatste jaren vaker is gebeurd weer van zijn slechtste kant zien. Bijna geen witvis te vangen maar veel baars en donderpadden.
Deze wedstrijd werd dan ook beslist door degenen die grote baarzen wisten te vangen. Koen Hulshoff wist enkele mooie baarzen te vangen en wist de wedstrijd te winnen met 2300 gram. Vak A werd gewonnen door Willy Blom. Willy ving ook een aantal grote baarzen en had 1715 gram ter weging aan te bieden.

As zondag 18 oktober organiseert HSV Haaksbergen weer de jaarlijkse 'Ledenwedstrijd'. Alle leden van HSV Haaksbergen mogen meedoen. tot max. 40 personen.
Deze ledenwedstijd telt onder de deelnemers van de competitie van HSV Haaksbergen mee als laatste wedstrijd.
Informatie:
Wedstrijdwater: Twentekanaal Lochem Intratuin.
(transportsysteem niet vergeten)
Wedstrijdduur: van 9.00 tot 14.00 uur.
Loting: Om 7.45 aan het water.
Prijsuitreiking: Direct na de wedstrijd aan het water.
Inschrijfgeld: Gratis deelname.
Prijzen: Vleesprijzen. Iedereen heeft prijs!
Beknopt reglement:
- Het gebruik van gekleurd levend aas is niet toegestaan, imitatie hiervan wel.
- Hengelkeuze vrij. 1 hengel per persoon
- Alle vis telt behalve snoek, snoekbaars, meerval en paling.
- Het bestuur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor lichamelijk letsel, diefstal en beschadiging van materiaal.
Opgave: HENGELSPORT HENNIE KRUIDENIER. Dit is mogelijk tot 14 oktober.
info@hengelsportkruidenier.nl
DEELNEMERS VAN DE COMPETITIE DIE NIET MEEDOEN A.U.B. AFMELDEN VOOR 14 OKTOBER I.V.M. BESTELLEN VAN DE VLEESPRIJZEN!!!!
Koen Hulshoff was voor de 2e keer op rij winnaar van een competitiewedstrijd.
Deze keer moest het aan het Twentekanaal gebeuren in Lochem vak B.  Het Twentekanaal laat zich zoals de laatste jaren vaker is gebeurd weer van zijn slechtste kant zien. Bijna geen witvis maar veel baars en donderpadden.
Deze wedstrijd werd dan ook gewonnen waarvan grote baarzen de doorslag gaven. Koen Hulshoff wist enkele mooie baarzen te vangen en wist de wedstrijd te winnen met 2300 gram. Vak A werd gewonnen door Willy Blom. Willy ving ook een aantal grote baarzen en had 1715 gram ter weging aan te bieden.

Informatie:
Wedstrijdwater: Twentekanaal Lochem Intratuin.
(transportsysteem niet vergeten)
Wedstrijdduur: van 9.00 tot 14.00 uur.
Loting: Om 7.45 aan het water.
Prijsuitreiking: Direct na de wedstrijd aan het water.
Inschrijfgeld: Gratis deelname.
Prijzen: Vleesprijzen. Iedereen heeft prijs!
Beknopt reglement:
- Het gebruik van gekleurd levend aas is niet toegestaan, imitatie hiervan wel.
- Hengelkeuze vrij. 1 hengel per persoon
- Alle vis telt behalve snoek, snoekbaars, meerval en paling.
Opgave:HENGELSPORT HENNIE KRUIDENIER. Dit is mogelijk tot 14 oktober.
info@hengelsportkruidenier.nl
DEELNEMERS VAN DE COMPETITIE DIE NIET MEEDOEN A.U.B. AFMELDEN I.V.M. BESTELLEN VAN VLEESPRIJZEN!!!!