Paul Keizers wint eerste seniorencompetitie wedstrijd 2016.

Zondag, 17 april 2016

Dit jaar organiseert H.S.V. Haaksbergen weer de jaarlijkse seniorencompetitie. Het aantal deelnemers is dit jaar fors toegenomen, er stonden maarliefst 29 deelnemers aan de start. Nadat de wedstrijdcommissie de stekken ruim had uitgezet, en iedereen aanwezig was, kon er geloot worden.

Door het deelnemersaantal van 29 vissers, wordt er dit jaar in drie vakken gevist. Na de loting bleek dat Paul Keizers op de kopplek plaats mocht nemen. De eindplek was voor Robin Roetenberg.
Nadat er om 8 uur het startsignaal werd gegeven, bleek dat het vandaag duidelijk geen vetpot was. De eerste vissen die gevangen werden waren allemaal klein van stuk. De meest gevangen vissoort was met afstand de riviergrondel. Voorns werden er niet veel gevangen, Christian Heiart wist wel een bijzonder mooi exemplaar van ongeveer 600 gram te vangen.

Paul keizers wist goed gebruik te maken van zijn kopstek. Hij ving 3800 gram, opmerkelijk was dat zijn vangst bestond uit een mooie karper. De tweede plaats in het A-vak was voor Dhr W. Molendijk met 605 gram. Derde was Dhr. G ter Horst met 530 gram. In het B-vak wist Jan Galgenbeld een brasem te vangen. Deze was samen met enkele grondels genoeg voor de winst in zijn vak. Goede tweede was Christian Heiart met 770 gram. De derde plaats was voor René Wilderink met 510 gram. In het C-vak wist Joris Molendijk een hele mooie brasem te vangen. Deze vis bracht hem samen met de rest van zijn vangst (totaal 2750 gram) de overwinning in het C-vak. Tweede werd Robin Roetenberg. Vissend op het eindnummer wist hij toch voorn te vangen, zijn vangst woog 955 gram. Derde in het C-vak was J. Molendijk, met een gewicht van 435 gram.
De familie molendijk heeft goed gevist deze wedstrijd, alle drie zaten ze in de top-drie van hun vak.

Alle deelnemers bedankt, en tot de volgende keer!!

Wedstrijdcommissie H.S.V. Haaksbergen.