Federatief Club Kampioenschap 2016!!!

Zondag, 8 mei 2016

*OPROEP*OPROEP*OPROEP*OPROEP*

Vissers gezocht!!

Dit jaar vist HSV Haaksbergen voor het eerst mee met het Club Kampioenschap. Deze ‘nieuwe’ wedstrijd is in het leven geroepen om vissers kennis te laten maken met het wedstrijdvissen. De opzet van het Club Kampioenschap is een knock-out systeem. Er worden afhankelijk van het aantal deelnemende hsv-en een of meerdere voorrondes gevist tussen 2 hsv-en, waarbij steeds een hsv doorgaat naar de volgende ronde.

De eerste voorronde is HSV Vios tegen HSV Haaksbergen. Per hsv is het aantal deelnemers onbeperkt, echter van de 5 beste deelnemers worden de punten bij elkaar opgeteld. Deelnemers onder de 14 jaar (jeugd) tellen dubbel.

De wedstrijd:

Wanneer: Zondag 29 mei 2016.

Waar: Vijver gelegen aan de ‘Buurserstraat’ te Enschede.

Wie: Junioren, heren, dames

Aanvang: Vios-hoes open vanaf 07:00 uur, hier zal de koffie klaar staan. Loting 08:00 uur. Na de loting wordt er vertrokken richting de waterkant. Begin wedstrijd 09:00 uur, einde wedstrijd 13:00 uur. Na de weging wordt iedereen verwacht bij het Vios-hoes voor de prijsuitreiking, en een hapje en drankje.

Prijzen: Iedereen heeft prijs!!!

Deelname: Gratis!!

Beknopt reglement:

-1 hengel per persoon.
-Vrije hengelkeus.
-Max. 500 gram droog voer.
-Vis dient bewaard te worden in een leefnet.
-Aas is vrij, behalve het gebruik van muggenlarven.
-Alle vis telt behalve Snoek en Aal.
-Indien het reglement niet voorziet, beslist de wedstrijdcommissie.
-Deelname geschied op eigen risico.

Bij opgave ontvangt u een ‘trainvergunning’ met deze vergunning kunt u kosteloos vissen aan de vijver (Buurserstraat) tot de dag van de wedstrijd.

Opgave: Hengelsport Hennie Kruidenier, Haaksbergen.

Wij als HSV Haaksbergen willen ervoor zorgen dat de wedstrijd een groot succes wordt. Dit zal echter alleen lukken als wij voldoende vissers bij elkaar krijgen. Wij zouden het zeer op prijs stellen als u zondag 29 mei mee zou vissen!! Graag tot dan!!

Wedstrijdcommissie & bestuur HSV Haaksbergen.