Drie Kolkenwedstrijd Winterswijk!

Maandag, 24 april 2017

Afgelopen zaterdag heeft H.S.V. Haaksbergen met 2 korpsen deelgenomen aan de 3 kolkenwedstrijd in Winterswijk. Tijdens deze wedstrijd visten 21 korpsen (bestaand uit 3 vissers) tegen elkaar. Elk teamlid vist op een ander water.

Korps 1 J. Brehen, R. Roetenberg en J. Bouwhuis wisten de 4e plaats te behalen met 21 punten en 4460 gram.

Korps 2 T. Gerhards, R. Loves en R. Wilderink wisten een gedeelde 6e plaats te halen met 26 punten en 2360 gram.

R. Roetenberg wist namens H.S.V. Haaksbergen het hoogste gewicht te vangen, hij ving op de Meddose Kolk 3500 gram vis.

Gezien het sterke deelnemersveld, kunnen we spreken van een geslaagde wedstrijd. Een knappe prestatie van de vissers.

Wedstrijdcommissie H.S.V. Haaksbergen