SUCCESVOLLE OPRUIMDAG!!

Maandag, 13 november 2023

SUCCESVOLLE OPRUIMDAG!! Afgelopen zaterdag hebben diverse leden van HSV Haaksbergen de vijvers aan de Veldzichtweg, Gamma en de Scholtenhagenvijver onderhand genomen en het zwerfvuil in en langs het water opgeruimd. Op sommige plekken waar je moeilijk bij kon komen zijn ze zelfs met een waadpak te water gegaan. Na een aantal uren waren de vijvers weer allemaal keurig opgeruimd en schoon achter gelaten. Vrijwilligers enorm bedankt voor jullie inzet. De eerst volgende opruimdag zal in het voorjaar gehouden worden.

Vrijwilligers enorm bedankt voor jullie inzet.
De eerst volgende opruimdag zal in het voorjaar gehouden worden.