Wij zoeken een Sportparkmanger!

Dinsdag, 12 december 2023

Aan de rand van Haaksbergen ligt het sport en recreatiepark Groot Scholtenhagen. Het park biedt natuur, sportverenigingen, kinderboerderij, horeca en campings. Er ligt zelfs een heuse bootcamproute. Vanuit het dorp is het park goed op loop- en fietsafstand bereikbaar. Het Lankheterbos met zijn mooie wandelroutes en mountainbike routes ligt bijna direct achter het park Scholtenhagen. Het park bestaat uit een breed aanbod van sportverenigingen die de volgende sporten aanbieden: voetbal, tennis en padel, hockey, golf, schutterij, schaats en skeeler club, vissen, zwemmen en atletiek. De sportverenigingen hebben gezamenlijk besloten om de samenwerking hechter te maken, uit de verbinding voordelen te behalen en gezamenlijk deelname vanuit de inwoners van Haaksbergen te bevorderen en te stimuleren.

Om dat te realiseren zoeken wij een enthousiaste manager/netwerker voor het sportpark, die dienstverlenend is ingesteld en zich thuis voelt in een verenigingscultuur. Je kan verbinden en samenwerkingen realiseren, je bent maatschappelijk betrokken en bekend met maatschappelijke projecten. Je vindt zelfstandig werken prettig en uitdagend. Bij voorkeur woonachtig in Haaksbergen of omgeving, je hebt tenminste een MBO+ werk en denkniveau met als achtergrond economie, marketing en sport.

In eerste instantie gaat het om een pilot van één jaar met de intentie om hierna structureel door te gaan. Wij denken daarbij aan een ZZP constructie voor 1-2 dagen in de week gebaseerd op een overeenkomst met de Stichting Groot Scholtenhagen. Uren in de avond en de weekenden zijn niet uitgesloten.

Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag voor 18 dec 2023 jouw motivatiebrief met kort CV per email aan secretariaat@hsc21.nl of r.snel@kpnmail.nl
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Kirstin Molenveld of Rob Snel via bovenstaande e-mail adressen, met vermelding vacature sportpark Manager