Wedstrijdprogramma 2017

Zondag, 29 januari 2017

Dit jaar organiseert H.S.V. Haaksbergen wederom verschillende viswedstrijden. Deze wedstrijden bestaan uit competities, koppelwedstrijden, wedstrijden om het clubkampioenschap en individuele wedstrijden. De meeste wedstrijddatums zijn bekend, behalve de datums van de wedstrijden om het clubkampioenschap.

De datums van de wedstrijden kan u vinden op: www.hsvhaaksbergen.nl, ook kunt u zich via deze site aanmelden.
Naast de wedstrijden die H.S.V. Haaksbergen organiseert zijn er ook enkele federatieve wedstrijden. Deze wedstrijden zijn te vinden via Sportvisserij Oost-Nederland, opgeven voor deze wedstrijd kan via H.S.V. Haaksbergen (Klik hier), mits u lid bent. Als u zich via H.S.V. Haaksbergen aanmeld, krijgt u de inschrijfkosten vergoed.

De korpswedstrijden die georganiseerd worden door sportvisserij Oost-Nederland zijn vrij, u kunt voor deze wedstrijd zelf een korps vormen en deelnemen voor H.S.V. Haaksbergen.

De overige korpswedstrijden waar H.S.V. Haaksbergen aan deelneemt zal het korps worden gevormd door de 5 hoogst geplaatste deelnemers van de seniorencompetitie. Mocht er iemand van de 5 hoogst geplaatste deelnemers niet kunnen, dan zal er een vervanger worden gekozen naar de stand van ranglijst.

Wedstrijdcommissie H.S.V. Haaksbergen