Uitslag 5e wedstrijd Senioren Berkel Borculo

Maandag, 10 september 2018

Afgelopen zondag werd de 5e wedstrijd gevist aan de Berkel in Borculo.

Normaal staat de Berkel bekend dat de winnaars op de kop en eindstekken zitten maar deze keer was dat niet het geval. In het middelste vak B won Christian Heiart zijn vak met ruim 4700 gram. Christian ving 99 vissen. Een knappe prestatie van Christian. Tim Voerman werd 2e in vak B met 4110 gram.
In Vak A won Patrick Kockman op A1 en ving 2715 gram. Zijn buurman Roger Lickfeldt werd 2e met 1395 gram.

Jan Molendijk won Vak C met o.a. 2 brasems en een zeelt en zijn vangst was 3945 gram. Jan Bouwhuis had 10 gram te weinig voor de 2e plaats. Die ging naar Paul Keizers en ving 3120 gram.

Al met al was het geen slechte wedstrijd aan de Berkel.

7 oktober is de laatste wedstrijd. Die wordt gevist bij de Gammavijver en de Veldzichtwegvijver.
Dat het spannend wordt is zeker. 7 deelnemers kunnen deze competitie nog winnen.
Voor de deelnemers die de laatste 2 wedstrijden niet aanwezig waren zonder zich af te melden wordt geen nummer uitgezet! Zij moeten zich eerst opnieuw aanmelden! Dit i.v.m. het beperkt aantal stekken die dan niet extra uitgezet hoeven worden.