Timmy Voerman wint laatste competitiewedstrijd

Zondag, 7 oktober 2018

De laatste wedstrijd van de seniorencompetitie werd gevist onder mooie omstandigheden.

Er werd gevist in 3 vakken waarvan er 2 bij de Gammavijver waren en 1 bij de Retentievijver. Bij de gammavijver waren de vangsten beduidend minder dan bij de retentievijver. Bij de retentievijver wist Timmy Voerman te winnen met ruim 13 kg. 2e in dit van was Mario Wensker met ook een mooi gewicht van ruim 10 kg.
In Vak B wist Willy Blom te winnen met een gewicht van 2860. Jan Bouwhuis werd net 2e met 2735 gram. Vak C werd gewonnen met 2080 gram  door Harry Voerman. Martin Bok werd 2e met 765 gram. De competitie bleef spannend tot de laatste minuut. Er waren vooraf 8 deelnemers die kampioen konden worden.
De punten worden gecontroleerd en bij elkaar opgeteld. Wie wordt de winnaar van 2018?