Junior Fish Event Meppel

Dinsdag, 23 april 2019

Ben jij tussen de 12 en de 18 jaar en is sportvissen helemaal jouw ding? Dan zijn wij op zoek naar jou! Op zaterdag 11 mei organiseert Sportvisserij Oost-Nederland samen met Sportvisacademie Zwolle en de Meppeler Hengelaarsvereniging speciaal voor alle jonge sportvissers in Nederland het Junior Fish Event Meppel in het Wilhelminapark in Meppel.

Tijdens deze dag kun je meedoen aan verschillende workshops, er zijn demo's roofvissen, karpervissen en witvissen. Je kunt ervaren hoe het is om een vis te drillen aan de drilsimulator. Ook heeft de onderwaterwereld een speciale plaats gekregen tijdens deze dag met een presentatie over duiken. Naast deze leuke activiteiten zijn er een aantal bekende sportvissers aanwezig, waaronder VIS TV-presentator Marco Kraal, snoekvisser Wim Russchen en Jasper Smit van Fox.

Meer weten?
Wil je meer weten en lijkt het je leuk om mee te doen? Meld je dan aan via https://www.sportvisserijoostnederland.nl/jeugd/ en dan zie we jou op 11 mei in het Wilhelminapark in Meppel!