Start Clubkampioenschap 2019

Maandag, 20 mei 2019

Het Clubkampioenschap is weer begonnen. In Rayon 1 zijn er 4 deelnemende verenigingen. HSV Haaksbergen moet op zondag 2 juni tegen VIOS uit Enschede vissen.

Deze keer wordt gevist aan de Lonnekerbrug in Enschede.

Het kan belangrijk zijn om zoveel mogelijk deelnemers te hebben. Nu mogen er maximaal 15 deelnemers mee doen met deze wedstrijd. Bij meer dan 15 deelnemers geld stand van de competitie van 2018.

Wanneer: Zondag 2 juni.
Waar: Twentekanaal Lonnekerbrug.
Samenkomst 6.45 uur.
Loten: 7.00 uur.
Vissen van 8.00 tot 12.00 uur.

Opgave: Hengelsport Hennie Kruidenier, Haaksbergen. 053-5723679

Wij als HSV Haaksbergen willen ervoor zorgen dat de wedstrijd een groot succes wordt. Dit zal echter alleen lukken als wij voldoende vissers bij elkaar krijgen.

Wedstrijdcommissie & bestuur HSV Haaksbergen.