Uitstel jaarvergadering en wedstrijdprogramma 2021

Maandag, 18 januari 2021

Het bestuur had het voornemen de jaarlijkse ledenvergadering te houden op 4 februari 2021.

In afwachting van de besluiten van het kabinet op dinsdagavond 12 januari 2021, ten aanzien van het Corona virus , is de publicatie van de uitnodiging en de (voorlopige) agenda voor de ledenvergaring even geparkeerd.
De recente besluiten van het kabinet brengt ondermeer met zich mee dat de geplande jaarvergadering moet worden uitgesteld tot een nog nader te bepalen datum. Zodra deze bekend is wordt deze op onze website en facebook bekend gemaakt.

De wedstrijdcommissie heeft de wedstrijden voor de Seniorencompetitie en ledenwedstrijd 2021 aangevraagd en zijn inmiddels goedgekeurd. Het wedstrijdprogramma zal binnenkort bekend worden gemaakt op deze website en facebook. Hopelijk mogen we tegen die tijd weer wedstrijden vissen, maar gezondheid gaat voor.

Indien bovenstaande vragen of opmerkingen bij u oproept dan kunt u deze kenbaar maken via info@hsvhaaksbergen.nl op de site van HSV Haaksbergen.

Het bestuur van HSV Haaksbergen