Joram Brehen winnaar 2e wedstrijd HSV Senioren.

Zondag, 26 mei 2019

Vandaag is de 2e wedstrijd van de senioren gevist bij de Lonnekerbrug in Enschede. Helaas waren er deze keer diverse afmeldingen waardoor er maar 14 deelnemers aanwezig waren. Het enige voordeel hiervan is dat er veel ruimte tussen de stekken was. Maar dit mocht niet baten. Vanaf het stadion richting de loopbrug werden er nog een aantal brasems gevangen. Maarr richting de Lonnekerbrug werd het steeds moeilijker om brasems te vangen.
Op de eindstek wist Joram Brehen ruim 10 kg te vangen en was met deze vangst winnaar in vak C. In vak A wist Jan Molendijk een grote brasem te vangen van ruim 2 kg. en won met dit gewicht zijn vak. Jan ten Voorde in vak B ving o.a. 2 brasems en won zijn vak met 3800 gram.
Voor de totale uitslag kijk op de uitslagen van HSV Haaksbergen.
A.s. zondag vissen we de Clubkampioenschap tegen Vios uit Enschede. We kunnen nog een aantal vissers gebruiken om mee te doen. Er wordt weer gevist op hetzelfde parcours.
Voor opgave bel naar Hengelsport Hennie Kruidenier. 053-5723679