uitslag 4e wedstrijd Senioren

Zondag, 25 augustus 2019

Vandaag was de 4e wedstrijd van de senioren. Er was 1 vak voor de zwaaikom bij de Waarbeek.

En 2 vakken aan de Zwaaikom.
De vooruitzichten qua vangsten waren al niet aal te best maar met een temperatuur van 30 graden werd het voor de meeste deelnemers een lastige wedstrijd.
Alleen Jan ten Voorde wist nog een aardig netje vis te vangen en won het A vak met bijna 10 kg. Jan wist een aantal mooie brasems te vangen. In vak B wist Paul Keizers het meeste te vangen. Met 1 kleine brasem een een aantel baarzen won hij het vak met 1900 gram. Nog dramatischer was het C vak. Michael ter Horst won dit vak met 555 gram.
Er zijn nu 4 wedstrijden gevist en het is nog lang niet uitgemaakt wie dit jaar de competitie op zijn naam kan zetten.
De volgende wedstrijd is op 8 september en die wordt gevist aan de Berkel.