Afgelopen donderdag werd tijdens de jaarvergadering de prijzen uitgereikt van de senioren jaargang 2021 en 2022.

Woensdag, 9 november 2022

Door de corona maatregelen in 2021 konden er maar 4 wedstrijden georganiseerd worden.

De 3 beste wedstrijden telden mee voor de uitslag. De competitie van 2021 werd Willy blom winnaar met 4 punten. Jan ten Voorde met 5 punten behaalde de 2e plaats. Christian Heiart werd 3e met 7 punten.

In 2022 waren er 6 wedstijden waarvan de 4 beste telden. De competitie werd gewonnen door Joram Brehen met 5 punten. Tonnie Amelink behaalde met 6 punten de 2e plaats. Willy Blom werd 3e met 7 punten.

Bij de veteranen weden er dit jaar 6 wedstrijden gevist. Deze competitie werd gewonnen door Toni Gerhards met 7 punten. Met 8 punten werd Herman Ruiters 2e. De 3e plaats was voor Gerard Jannink met 12 punten.

Ook behaalden divers leden van HSV Haaksbergen mooie prestaties in 2022.

HSV Haaksbergen Winnaar Federatief Clubkampioenschap Rayon 1 aan het Beukerskanaal met 9 deelnemers.
HSV Haaksbergen 5e prijs Finale Federatief Clubkampioenschap Oost Nederland aan het Noord Hollandskanaal in West Grafdijk met 15 deelnemers
Willy Blom werd winnaar Selectiewedstrijd HEREN DOBBERDRAGEND 2022 Individueel
Michael ter Horst 2e in het vak Selectiewedstrijd HEREN DOBBERDRAGEND 2022 Individueel
Team HSV Haaksbergen , Joram Brehen, Jan Bouwhuis en Willy Blom Winnaar Trio wedstijd in Winterswijk.
Ledenwedstijd 1e plaats Paul Keizers, 2e plaats Remco Slot en 3e plaats Willy Blom.
Ledenwedstrijd op commercialvijver de Kool.
1e in vak A Joram Brehen, 1e in vak B Mick Heyermann en 1e in vak C Koen Hulshoff.