COMMERCIALWEDSTRIJD LEDEN HSV HAAKSBERGEN

Maandag, 3 juni 2024

Ook dit jaar organiseren wij weer een Commercial wedstrijd voor de leden van HSV Haaksbergen. Deze keer gaan wij naar de Berenkuil in Putten.

Vissen van 10.00 – 16.00 uur. Loten 8.30 in de kantine. Pauze 13.00-13.45 uur.
Er wordt gevist aan de Bearlake en Snakelake.
Reglement:
•Bij de Bearlake is de hengelkeuze vrij en aan de Snakelake mag er alleen met de vaste hengel worden gevist.
•Fijnmazige schepnet en leefnetten zijn verplicht.
•Enkel de Berenkuil pellets zijn toegestaan. Voor de rest is al het voer en aas vrij, met uitzondering van lunchworst en
 allevormenvankunstaaszijnverboden .
•Maximaal gewicht per leefnet 25 kg. Zodra het meer is telt 25 kg. Boven 30 kg. = 0.
•Er mag met maximaal 1 hengel per persoon gevist of gevoerd worden (dus niet tegelijk).
•Er wordt gevist op gewicht.

Inleggeld 10,- per persoon bij loten voldoen.
Tijdens de pauze wordt er gezorgd voor een hapje en een drankje.
Prijsuitreiking na afloop in de kantine.
Bij opgave aangeven aan welke vijver je wilt vissen!
Opgeven alleen mogelijk bij Hengelsport Hennie Kruidenier 053-5723679.

Adres de Berenkuil,
Berencamperweg 11,