Jan ten Voorde winnaar 5e competitie wedstrijd Tussen de Meren.

Maandag, 2 september 2024

Afgelopen zondag werd de 5e wedstrijd gevist tussen de meren bij Giethoorn. Een prachtig water waar 21 deelnemers vroeg hun bed voor uit gingen.

Een prachtig water waar 21 deelnemers vroeg hun bed voor uit gingen.
Iedereen was op tijd aanwezig en kon de loting om 7.45 beginnen. Er stond een redelijke wind op de kant wat normaal gesproken qua vangst niet slecht kan zijn.
De meeste deelnemers vingen het eerste 1.5 uur een aantal vissen maar al snel werd het bijten minder. Later tijdens de wedstijd begon de vis weer een beetje te azen en werd er toch redelijk goed gevangen.
Jan ten Voorde wist op nr1 zijn plek waar te maken. Jan ving ruim 13 kg voornamelijk brasems, blieken en voorns en won zijn vak ruimschoots. In vak B wist Douwe Jan Kloppenburg zijn vak te winnen met 8830 gram. Douwe ving o.a. een prachtige zeelt van ruim 2 kg. In vak C ving Johan Wijlens ruim 10 kg en won hiermee vak C.

Op 15 september organiseert HSV Haaksbergen een ** VERRASSINGSKOPPEL **
Opgave is nog mogelijk!!!!!!
Alleen leden van HSV Haaksbergen mogen meedoen. Max. 30 deelnemers (15 verrassingskoppels)!
Informatie:
Wedstrijdwater: Bergingsvijver Haaksbergen
Wedstrijdduur: van 10.00 tot 14.00 uur.
Loting: Om 8.45 aan het water.
Prijsuitreiking: vanaf 15.30uur bij Zalencentrum het Bakkershuis (Molenstraat 71-73, 7481 GL Haaksbergen)
Inschrijfgeld: 10,- p.p.
Beknopt reglement:
- Het gebruik van gekleurd levend aas is niet toegestaan, imitatie hiervan wel.
- Hengelkeuze vrij. 1 hengel per persoon
- Alle vis telt behalve snoek, snoekbaars, meerval en paling.
- Het bestuur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor lichamelijk letsel, diefstal en beschadiging van materiaal.
Opgave: www.hsvhaaksbergen.nl
of bij HENGELSPORT HENNIE KRUIDENIER Tel: 053-5723679