Hennie Kruidenier wint tweede competitie wedstrijd senioren!!

Zondag, 17 mei 2015

Zondag 17 mei 2015 was het weer zover, de twee wedstrijd van de seniorencompetitie van HSV Haaksbergen werd vervist. Dit keer werd er gevist aan de ‘Scholtenhagen vijver’. Helaas waren de vangsten vorig jaar zeer matig. Met deze herinneringen van vorig jaar verschenen er 15 vissers vol goede moed aan de waterkant, en kon er om 7 uur geloot worden.

Na de loting vertrok iedereen richting zijn steknummer. Tijdens het opbouwen werden er toch enkele (vooral kleine) vissen gespot. Na het startsignaal werd het al snel duidelijk dat het vandaag geen vetpot was. Hennie Kruidenier ving de eerste vis, waarna er nog vele volgden. Naast Hennie zat de Duitser Christiaan Heiart die niet veel later ook zijn eerste vissen ving. Gedurende de wedstrijd vingen de meeste vissers in het vak ook een vis(je). Dit A vak (steigers aan de grote vijver) bleek veruit het beste vak, bijna iedereen wist daar dan ook vis te vangen.

Het B vak (weg kant grote vijver) was een totaal ander verhaal. Door de aantrekkende koude wind was het niet prettig vertoeven in dit vak. De vis was er in geen velden of wegen te bekennen. Geen enkele visser in het B vak wist vis te vangen. Wel wist Robin Roetenberg een karper te haken, maar hij kon deze niet landen.

Tijdens de weging werd al snel duidelijk dat Hennie Kruidenier de terechte winnaar van vandaag was. Namens de wedstrijdcommissie gefeliciteerd!!

Ook gaat onze dank uit naar de winnaar van de vorige wedstrijd, Tonnie Gerhards, die geholpen heeft met het uitzetten van de steknummers en het wegen van de vangst.

De wedstrijdcommissie HSV Haaksbergen