Moeizame visserij Twentekanaal Lochem

Woensdag, 16 september 2015

Zondag 13 september was het zover. De voorlaatste wedstrijd van de competitie van HSV Haaksbergen. Er zijn nog diverse deelnemers die kampioen van 2015 kunnen worden. Ook deze dag waren de belangen groot.

De gewichten in vak A lagen zo dicht bij elkaar. Het verschil tussen nr 1 en nr 6 was maar 400 gram. Elke verspeelde vis was een dure. Bennie Scharenborg had ook pech en er vlogen 2 grote vissen door zijn onderlijn. Nu werd hij 3e in vak A met 1000 gram. Joris Molenveld werd 1e in vak A met 1175 gram. Joris ving een groot aantal donderpadden en baarzen. Goede tweede werd Paul Keizers met 1020 gram.

In Vak B waren de vangsten beter. De hr. T Walkenfort ving 1 grote brasem en een aantal kleine vissen en werd 1e in vak B met 2520 gram. 2e in vak B was Jan Galgenbeld. Jan ving op 13.00 meter een leuk aantal voorns en had een totaal gewicht van 1850 gram. De vangsten van vandaag waren voornamelijk donderpadden, baarzen en voorns.

Nu kan iedereen zich opmaken voor de laatste wedstrijd die wordt gehouden aan de Zwaaikom in Hengelo. Laten de deelnemers die niet aanwezig kunnen zijn zich afmelden bij de wedstrijdcommissie. De ruimte is beperkt en dan kan er rekenschap gehouden worden met ruime plaatsen.

De wedstrijdcommissie