Goede vangsten tijdens 4e senioenwedstrijd HSV Haaksbergen.

Zondag, 28 augustus 2016

Vandaag werd de 4e wedstrijd van de seniorencompetitie vervist aan de Berkel, ter hoogte van de ‘Stokkersbrug’ in Eibergen. De wedstrijdcommissie had besloten om een uur eerder te starten, i.v.m. de warmte. Deze beslissing werd goed ontvangen door de deelnemers. Om 06:00 uur was iedereen keurig op tijd aanwezig voor de loting.

Meteen na het startsignaal werden al enkele voorns gevangen. In het A-vak werden op de eerste nummers vooral kleine voorns gevangen. Rieks Loves, vissend op A2 wist als bonusvis een grote baars te vangen. Deze baars woog samen met de rest van zijn vangst 2010 gram, genoeg voor de vakwinst. De tweede plaats in het A-vak ging naar Harrie Voerman. Hij ving 1990 gram, zijn vangst bestond uit enkele mooie maatse voorns. De derde plaats in het A-vak was voor Robin Roetenberg, vissend op A1 wist hij 1545 gram kleine voorns te vangen.

In het B-vak werd er meer grote voorn gevangen. De eerste vakplaats ging naar Sebastian Kruse. Hij ving 1610 gram voorn. Op de eindplaats van het B-vak (tussen het B- en C-vak zaten karpervissers, hierdoor zijn de vakken verder uit elkaar gezet) wist Jan ten Voorde 1340 gram te vangen, genoeg voor de tweede plaats. De derde plaats was voor Dhr. Walkenfort met 1135 gram vis.

C. Heiart wist vissen op het eerste nummer van het C-vak 1445 gram te vangen. Willy Blom deed exact hetzelfde vanaf plaats C22, hij ving ook 1445 gram. De derde plaats in het C-vak was voor A. Los, hij ving 1360 gram vis.

De vangsten waren goed te noemen, net als het weer. Iedereen bedankt voor de gezellige wedstrijd!!

Wedstrijdcommissie HSV Haaksbergen.