Mededeling deelnemers seniorencompetitie.

Donderdag, 8 september 2016

A.s. zondag is het weer zover, dan zal de 5e seniorencompetitie wedstrijd worden vervist. Ditmaal is het strijdtoneel de waterpartij gelegen op het ‘Gezondheidspark’ te Hengelo. Dit water valt onder het beheer van H.S.V. Ons Genoegen Hengelo.

Omdat wij te gast zijn op dit prachtige water hebben we enkele (extra) belangrijke regels:
-Gebruik van fijnmazige schep- en leefnetten verplicht.
-Parkeren op de parkeerplaats (hier zal tevens geloot worden).
-Geen afval achter laten.
-Recht vooruit vissen.

Er zal om 07:00 uur geloot worden, vissen van 08:00 tot 12:00. Het is aan te bevelen een transportkar mee te nemen. De vijver ligt aan de H. Hartstralaan, Hengelo. We hopen op een goede vangst!

P.s. het is een karperrijk water, houd hier rekening mee.

De wedstrijdcommissie