Jaarvergadering

Vrijdag, 15 december 2017

Het bestuur heeft besloten de jaarvergadering van eind november 2017 te verplaatsen naar het voorjaar 2018. De clubkampioenen worden dan ook gehuldigd. Voor het wedstrijdprogramma 2018 verwijzen wij u naar deze website. Het wedstrijdprogramma wordt uiterlijk eind januari 2018 bekend gemaakt.

Het bestuur heeft besloten de contributie voor het jaar 2018 niet aan te passen.
Vispas18 jaar en ouder peildatum 1-1-2018€ 33,00
Vispas 14 tot 18 jaarpeildatum 1-1-2018€ 22,00
Jeugdvispastot 14 jaarpeildatum 1-1-2018€ 12,00
Jeugdvergunning tot 14 jaar voor vijvers in beheer H.S.V HaaksbergenGratis
2e Vispas (B-lid)€ 15,00

Betaling contributie

De automatische incasso 2018 gaat via het servicebureau van Sportvisserij Nederland (SVN). Zij verzorgen ook de verzending van de Vispassen e.d.. Zonder automatische incasso wordt € 5,00 administratiekosten in rekening gebracht.
Voor leden die een machtiging hebben afgegeven wordt de verschuldigde contributie automatisch afgeschreven door SVN.

Voor onjuistheden of informatie dient u contact op te nemen met de helpdesk van Sportvisserij Nederland 0900-2025358 of ledenadministratie@vispas.nl.
Zie voor aanvullende info: www.hsvhaaksbergen.nl

Information für unsere Deutsche Mitglieder

In 2017 waren Sie Mitglied Von HSV Haaksbergen.
Sie empfangen für die Mitgliedschaft 2018 von Sportvisserij Nederland eine Rechnung die Sie rechtzeitig bezahlen müssen. Einzelheiten sind angegeben.
Für weitere Information sehe website www.hsvhaaksbergen.nl
Bekommen Sie eine neue Wohnadresse, bitte melden an: ledenadministratie@vispas.nl

Het bestuur