Paul Keizers winnaar ledenwedstrijd 2018

Maandag, 15 oktober 2018

Onder zomerse weersomstandigheden werd zondag de ledenwedstrijd gevist aan het Twentekanaal in Lochem. Er zou gevist worden op het gedeelte van de crossbaan.

Hier stond een groot hek voor de schapen waardoor er op dit gedeelte niet gevist kon worden. Er werd uitgeweken naar vak B. Ook hier kon iedereen mooi zitten. Er waren mooie ruime stekken met gemiddeld 50 meter afstand tussen de deelnemers.
De 19 deelnemers hadden er zin in. De vis werkt deze dag ook redelijk mee. Maar bij veel deelnemers waren de donderpadden de meest gevangen vissen. Maar ook mooie voorns, kleine brasems, baarzen etc. werden er gevangen.
Op stek 11 wist Paul Keizers ruim 5000 gram te vangen en wist deze wedstrijd te winnen. Paul had een paar grote baarzen en diverse halfwas brasems. 2e werd Willy Blom met bijna 3500 gram. Willy ving de meeste vissen met de bolognesehengel en had veel kleine voorns en baars. De 3e plaats werd gewonnen door Koen Hulshoff. Koen wist o.a. een grote hybride te vangen en had een totaal gewicht van ruim 2700.
Alle deelnemers konden prachtige vleesprijzen winnen want iedereen had prijs.

Al met al een geslaagde wedstrijd die volgend jaar weer op het programma komt te staan.