Wedstrijden Sportvisserij Oost-Nederland

Donderdag, 20 mei 2021

De selectiewedstrijden dobber voor heren en teams van 22 mei a.s. zijn afgelast. Of deze worden ingehaald en wat dit betekent voor de selectieprocedure wordt binnenkort kenbaar gemaakt. Ook de Youth Challenge wedstrijd van 5 juni wordt afgelast.

Deze wordt verplaatst. Meer informatie hierover volgt binnenkort. Meer duidelijkheid over de selectiewedstrijden junioren en feeder op respectievelijk 12 en 19 juni volgt eveneens binnenkort.

Wedstrijdaanvragen VWRP
Alle wedstrijdaanvragen via VWRP zijn tot 9 juni afgekeurd uitgezonderd de U27 wedstrijden. Momenteel worden nieuwe aanvragen via VWRP niet behandeld tot er weer meer bekend is over nieuwe versoepelingen.