Sportdag Scholtenhagen 2021 geannuleerd!

Maandag, 16 augustus 2021

Helaas heeft de werkgroep Sportdag Scholtenhagen moeten besluiten om de editie van 2021 te annuleren. Het gaat niet lukken om het evenement binnen de huidige maatregelen, met de sfeer zoals de werkgroep voor ogen heeft, te organiseren.

Sportdag Scholtenhagen 2021 geannuleerd!

De voorbereiding voor de volgende editie gaat daarom nu van start. Datum: Zaterdag 27 augustus 2022! Vanuit de 9 verenigingen doen we dit jaar wel een speciaal aanbod aan alle Haaksbergenaren. Vanaf nu kan jij je inschrijven via www.haaksbergennatuurlijk.nl/sportdagscholtenhagen voor een maand gratis sporten bij drie verschillende verenigingen op het sportpark! In overleg met de vereniging bepaal je wanneer dit plaats kan vinden. Aanmelden kan tot en met 19 september 2021.

Sportdag Scholtenhagen is een initiatief van HSC'21, Voetbalvereniging Haaksbergen (VVH), Tennis Club Haaksbergen (TCH), Haaksbergse Hockey Club Haackey, Haaksbergse Schutterij, Zwemvereniging Scholtenhagen, IJs- en Skeelerclub Haaksbergen (IJSCH), Atletiek Vereniging Haaksbergen (AVH) en Hengelsportvereniging Haaksbergen (HSV). In samenwerking met Stichting Groot Scholtenhagen en Stichting Haaksbergen Promotie.